mandag 23. april 2012

Fotograf Langø

Idag har vi vært hos fotograf Langø, samme fotograf som tok bilder av Linda gjennom hele graviditeten og etter Oliver ble født, pluss at han tok gravidbilder av Linda og meg sammen. Veldig koselige minner!
Idag var det på tide og ta familiebilder og litt gravidbilder. Både Richard og jeg var veldig spent på hvordan det ville gå med Daniel i studio, om han ville bli sjenert og tilbakeholden eller rett og slett løpe villmann rundt omkring eller bare hyle og sette seg til motverge.. Bekymringen var heeelt unødvendig! Dag-Asle (fotografen) tok Daniel med på kornet og hadde full fokus på han med én gang vi kom inn døra! Jeg ble helt imponert over hvor flink han var og det var veldig tydelig at det ikke var første gang han hadde småttiser i studio :) Han tok rundt 200 bilder på kun kort tid og det gikk veldig fint så vi rundet av mens Daniel enda hadde det morsomt. Vi skal jo tilbake etter Julian er født så det er greit at han husker det som noe positivt! Etterpå dro Richard og Daniel på jobb og barnehage, og jeg ble igjen for å ta noen gravidbilder. Jeg er 38 uker og 3 dager på vei idag, og har akkurat 2 uker igjen til termin. Planen er å dra tilbake rett etter Julian er født, bare han og jeg, og så igjen hele familien når Julian er 3 måneder. Veldig spent på resultatet!!!
Bare en times tid etter vi var der kom det et bilde fra Dag-Asle! Superfornøyd! Gleder meg allerede til å se resten selv om jeg regner med at det blir en stund til....vi nærmer oss mai med alle konfirmanter og så kommer vel alle bryllupene etc etc... Det vil vel ta litt tid, men det spiller ingen rolle så lenge bildene er tatt. Gode minner for framtiden! :)


2 kommentarer:

  1. Må si det her å, for en fin familie da:) å snartsnart e den jo en mainn te!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Ja, æ glede mæ sånn no at æ klare nesten ikke å tenk på nå anna ;) Richard og æ ska på Hair i teateret på mandag (ei uke før termin), men etter det må han gjerne kom når som helst for min del, altså! Æ e klar!!! ;)

      Slett