søndag 22. april 2012

Min mage i utvikling!

Her er min mage i utvikling fra uke 15 til uke 37. Jeg skjønner nå hvorfor jeg hadde lagt ut bildet fra uke 23 i svart/hvitt...ikke helt heldig med blitzen der, nei... Jaja, at jeg har vokst er det vel liten tvil om!
Nå er jeg veeldig spent på hvor lenge den lille mageboeren har tenkt å bli værende. I morgen skal vi til familiefotografering og neste mandag er det Hair-forestilling, men etter det er han hjertelig velkommen når som helst! :) Jeg er sååå utrolig spent i tillegg til at bekkenet plager meg mer og mer, vannet i kroppen blir mer og mer tilstede og sist, men ikke minst - jeg er klar!!! Nå er alt av babytøy vasket, brettet pent sammen og lagt i kommoden, og jeg har begynt på den berømte fødebagen. Vi er så og si klare til å ta imot lille nurket vårt! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar