onsdag 18. april 2012

Pelle Politibil i Olavshallen!

Idag var endelig den store dagen her! Rett etter barnehagen kjørte Daniel og jeg til byen. Vi parkerte ved Royal Garden og gikk bort til Burger King for å møte tante Linda og Oliver. Turen bort dit var spennende i seg selv! Veldig stas med alle bussene og bilene og motorsyklene, så Daniel storkoste seg allerede ;)
Da vi kom til Burger King var tante Linda og Oliver kommet, og vi bestilte litt mat og guttene lekte seg i lekeslottet der. Etterpå gikk vi til kiosken så guttene fikk plukke ut litt godis før vi gikk over i Olavshallen og gjorde oss klar for å se Pelle!!! Spenningen var stoooor da de slo av lyset og Tyven, Politimesteren og onkel Richard kom på scenen. Da Pelle kom kjørende inn hyyylte barna av glede og ropte på Pelle: "Der kjæm'n! Der e'n!!!!". Linda og jeg storkoste oss under hele stykket med å se våre søte små som er blitt så store og responderer på alt som skjer på scenen! :) Fantastisk ettermiddag som jeg er sååå glad for at jeg fikk med meg sammen med Daniel før lillebrors ankomst.
Se, så fine de er!!! Stooore, sjarmerende, gode guttene våre!!! <3 <3 <3


1 kommentar:

  1. Så morsomt det var å følge med på guttenes utrykk under hele forestillingen. Redsel, spenning, glede, sorg. Alt kan leses i øynene til disse to fantastiske guttene! Takk for en fin opplevelse <3

    SvarSlett