tirsdag 1. mai 2012

Magen når nye l e n g d e r !!!!

Ja, lengder...herregud, det er helt sprøtt å se seg selv i speilet nå...syns magen min ser laaang ut!! Jeg bikker nok snart framover....


Måtte ta et bilde idag også, uke 39+4, og håper det blir ett av de siste...


Sjekk forskjellen fra 2 uker tilbake!!! Jeg ser photoshoppa ut idag!!!



Igår var vi  i teateret og så Hair - FANTASTISK!!! Under både det første og siste nummeret satt jeg med megaklump i halsen og tårer i øynene!!! Ikke for at det var trist, men det var så stort og så bra og overveldende at jeg hadde ikke sjanse til å holde igjen! Utrolig bra og en veldig koselig kveld med Richard :)


2 kommentarer:

  1. oy, den var lang!! kanskje han fant ut at han skulle trøkke hue ut gjennom navlen?? men selv med lang mage så ser du fordømt bra ut til å være nesten på føden!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja, æ trur nok han strakk veldig på sæ for det har gått sæ te litt utover dagen, heldigvis. Men det va skikkelig sjokk og se sæ i speilet imorrest! Ser jo ikke normalt ut!!!

      Slett