tirsdag 1. mai 2012

Dagen for å le av seg selv...

Ja, idag er virkelig dagen for flotte bilder av meg selv... Jeg begynte jo så fint med den fantastisk lange magen min som så ut som den var dratt ut vha photoshop... (Den har forresten normalisert seg litt ila dagen, heldigvis, så det er mulig skatten i magen lå litt rart og strekte på seg idag tidlig).

Men altså...vi har jo hatt barnefri siden fredag og med knallvær både søndag og idag så har jeg ligget i bikini på solseng og bare lest bok og slappet av... Deilig og veldig uvant!!! Det jeg ikke har tenkt så veldig på var jo at disse solbrillene mine dekker halve ansiktet mitt.... Men...det gjør de altså, bare se her...og ja, det er veldig lov å le...

God sommer fra Angelltrøa!

2 kommentarer:

  1. solseng faktisk.. jeg kikka rart på nabon som kom ut bikini jeg for jeg synes det var iiiiskaldt i skyggen. Men det er viktig å utnytte gravidhormonene vettu. kanskje du får bli med i neste "incredibles"?? :) går sæ te derre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahahaha, æ bli kalt Panda'n på forumet no ;) Det va ikke et vindpust på verandaen vårres så æ svetta der æ lå i bikinien min....

      Slett