onsdag 21. april 2010

Gullungen - natt 2!!!!!

Skjønner ikke hva det er jeg klager over - gutten kan jo sove jo! Igår sov han i senga si på begge duppene på dagen, og det var bare å legge han ned i senga og gutten snudde hodet og sovnet! Kanskje separasjonsangsten begynner og gi slipp? Det var Richard som tok seg av legginga igår, og han bare gikk opp og la han og kom ned igjen. Jeg bare...Eehh, hva med Mamma Mø da?! Han trenger ikke kua idag, sa Richard da;) Og det hadde han helt rett i!!! Daniel sovnet!! Hylte etter smokken i 22-tida, og fikk den. Ville igjen ha smokken i 23:30-tida. Og så ville han gjerne stå opp kl 06:11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg hørte INGENTING fra han i hele natt!!! Gullet mitt <3 Er så veldig fornøyd nå! Håper dette fortsetter! :-D Jeg tror han angrer på at han valgte å stå opp kl 06:11 da..for kl 08 klarte jeg ikke å holde han våken lenger, så han tar en liten cowboy-strekk nå, og så skal jeg snart vekke han før vi drar ned til mormor (hans mormor ja). Vi skal være litt støtte idag da hun skal operere den andre hånda si.
Richard spiller kamp kl 17 idag, så vi blir nok bare hos mormor & morfar på Bakklandet resten av dagen, tenker jeg. Hvis jeg ikke finner ut at jeg orker og dra med hund og barn på fotballkamp da;)
Ha en strålende dag - det skal ihvertfall jeg!!! :-D

1 kommentar:

  1. Supert Marte!! Håpe han virkelig fortsette med å sove om natta igen assa!
    Herlig e de=)

    SvarSlett