søndag 3. juni 2012

Flink storebror og Julian i badestol

Richard, Daniel og Mira kjørte en tur opp til Jonsvatnet for å sjekke ut fiskevann, så da benyttet jeg anledningen til å bade Julian. Må bare slenge med et bilde fra igår også. Daniel er en superduper storebror!!! Han sier ofte at han skal passe på Julian og spør han til stadighet om han har det bra
Og så et bilde fra idag! 
Lille skatten i badestolen for første gang ♥ Han så på meg og blikket sa helt klart: "Dette er helt greit det, mamma, men det er deiligere å flyte på armen din ♥." Så da gjorde vi det etterpå, og selv om det sikkert bare var et ørlite mageknip, velger jeg å tro at han smilte fornøyd til mamman sin der han lå og fløt på armen min ♥
Har jeg nevnt at jeg er en smule forelsket i skattene mine??? ♥

3 kommentarer:

  1. sååå go storebror da. Skjønne godt du e forelska i lille manneklubben din, dem e nydelig begge to:)

    SvarSlett
  2. Flink storebror ja! Han roper stolt hver gang vi møter: STOREBROR, STOREBROR ;)

    SvarSlett