onsdag 6. juni 2012

Daniel og Julian har fått fine gaver idag!

Julian har fått veldig mange fine gaver etter at han kom til verden og Daniel har fått nesten like mange storebror-gaver!!! Til tider har det føltes som om vi har feiret bursdager daglig... Idag fikk Julian og jeg besøk av 4 jenter som jeg ble kjent med da jeg var i permisjon med Daniel. To av de hadde også babyer med seg; Elida på ca 5 uker og Sigrid på ca 2,5 måned. Vakre små prinsesser begge to! :-) Julian fikk nok ikke med seg så mye av jentebesøket iom at han sov seg gjennom det meste, men jeg koste meg masse!!! Det var så koselig å se alle igjen!!! Tida gikk altfor fort og plutselig var dagen gått og besøket måtte dra igjen. Jeg gleder meg allerede til neste gang!

Mens de var her klarte jeg faktisk å glemme å ta bilder!!! Tok ikke et eneste bilde...angrer for det nå, men satser på at det blir flere muligheter. Jeg tok det igjen etter de var dratt med å ta bilder av de flotte gavene Julian hadde fått!!! Bare se her!!!

Nydelig sett som Heidi har kjøpt i London!


Morsom leke fra Britt-Elin!

Anette hadde strikket dette til Julian!!! Hun er så flink!!! :-)
Og når Daniel kom hjem fikk han også pakke fra Heidi! Lynet McQueen klistremerker og Toy Stor mobiltelefon!!!!!!!!!!! Han har snakket i telefonen med Oliver, mormor og morfar i hele ettermiddag ;)



1 kommentar:

  1. Synes det e litt tidlig med egen mobil. Blir vel drøye telefonregninger nå...

    SvarSlett