mandag 22. august 2011

Tid for eggløsning...?

Det siste året har jeg hatt seriøst vondt i magen/ryggen ved hver eggløsning. Det har liksom ikke vært rom for tvil om når jeg har hatt eggløsning. Nå er vi igang med prøvinga og de siste par-tre gangene har jeg ikke kjent noe til den smerten som fikk meg til å krøke meg; altså eggløsninga....typisk min flaks. Og med mine uregelmessigheter så er det nesten umulig å vite når jeg har eggløsning. Jeg bare håper at jeg har det. Og at det klaffer med tidspunktet vi tror jeg har det.. som er forrige uke/denne uka... Kjenner jeg noe idag? Litt mensliknende murring i magen? Jeg vet ikke... Ifølge Babyverden.no har jeg eggløsning på fredag og er dermed fruktbar mellom imorgen og neste mandag...men jeg er jo ikke regelmessig! Og DET vet ikke Babyverden.no... Kjenner jeg er veeeeldig spent! Samtidig som jeg prøver og forholde meg rolig...nesten en umulig oppgave.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. I ettertid så viser deg seg at det stemte ganske godt med EL akkurat rundt her. Ifølge lengden på sv.skapet mitt hittil så ble lille knøtt unnfanget ca. 21. august og når dette er skrevet 22. så kjente jeg vel litt til det likevel :)Takk til tante Linda & onkel John Erik som tok med seg begge guttene på tur en dag akkurat denne 20.-21. aug-helga ;)

    SvarSlett