onsdag 31. august 2011

Dag 34....har litt vanskelig for å tro det?

I går var vi på nydelig torskemiddag hos mamma og pappa, og både Daniel, Richard og jeg spiste som om det var vårt siste måltid - det var helt fantastisk godt!!! Namnam! :-D
I bakhodet mitt surret hele tiden testing/mensen for det er fryktelig vanskelig å la være å tenke på det når det murrer så det kjennes ut som det er begynnende rier både i mage, rygg og lår... Richard dro på trening i 20-tida og da våknet Daniel... Vet ikke hva det var, men han var så kosete at han fikk være med meg ned i stua og satt i fanget mitt og så litt Idol og så sang vi litt. Prøvde og legge han, men han bare klenget seg til meg så fikk være med enda en gang ned i stua. Sovnet vel ikke før i 21-tida! Uvanlig seint, men det var sååå kos!<3 Jeg hadde skikkelige murringer og tenkte at det er like greit å ta en "billig-test" for å få det ut av hodet selv om jeg vet at testene så tidlig i perioden bør taes på morgenen. Tok en test og nesten umiddelbart kom det to streker opp....HELT tydelig. Som i; ingen tvil. Jeg skjønner ingenting og blir helt svett. Kan det være sant?? Richard kommer hjem fra trening og jeg viser han testen. Ingen av oss klarer helt og tro det, men blir enige om å teste igjen imorgen tidlig. Jeg finnes ikke trøtt, men i 23-tida går jeg for å legge meg. Må bare teste én gang til, for dette kan da ikke stemme?!? Den er også positiv. Kan fortsatt ikke skjønne dette.
Idag tidlig (etter en natt med ytterst lite søvn, og det har ingenting med Daniel å gjøre...;) sto jeg opp for å tisse i to urinprøveglass. Jeg bestemte meg for å ta én "billig-test" i det ene og hvis den er positiv, så tar jeg en CB digital med ukeindikator i det andre. Billig-testen ble positiv, og CB digital så sånn ut:

JEG ER GRAVID!!! Ukesindikatoren sier det er 2-3 uker siden unnfangelse, og dvs at jeg er 4-5 uker på vei ifølge legens beregning. Det siste med hvor langt jeg er på vei er bare 92% sikkert, men jeg er 99,9% sikkert gravid! Jeg har fortsatt veldig vanskelig for å forstå det! Kjenner at jeg reagerer MYE mer nøkternt enn sist.. Richard er glad, men også veldig redd for at vi skal miste siden vi var så heldige sist gang. Kan vi være like heldige to ganger på rad? Ikke vet jeg, men akkurat nå skal jeg la nyheten synke inn og prøve og nyte... <3

2 kommentarer:

  1. Hurra!!! Og gratulerer til dere alle tre! Gleder meg maks til enda et tantebarn :-)))

    SvarSlett
  2. Tusen takk!!! Det er sååå spennende!!! :-D

    SvarSlett