fredag 12. mars 2010

Daniel er 7 måneder idag!

I forigårs brøt Daniels første tann gjennom nede til høyre. Og nå er jammen den andre fortanna i nermunnen på tur ut også. Han sikler endel, tygger på tunga si og hyler litt på morgenen, men ellers har det gått helt greit;) Ellers er det tydelig at han blir sterkere og sterkere for hver dag som går. Når han ligger på magen heiser han seg opp med strake armer og får til og med til å løfte opp den tunge magen sin nå!;) Og når han ligger på gulvet får han begge knærne under rumpa si.. Så nå er det bare å kombinere disse to, så har han løst krabbe-koden også... Jeg syns det er utrolig så fort tida har gått...den lille babyen vår er plutselig en liten gutt! Han er i godt humør og ler masse nå. Spesielt Mira er fryktelig morsom, han får latterkrampe når hun herjer rundt ham. Verdens herligste lyd... <3
Igår var vi hos mamma & pappa, og han sjarmerte dem i senk (nok en gang;) Han lo masse og var i kjempeform! Skjønner egentlig ikke hvordan det gikk an for vi hadde hatt babybesøk på dagen og han skippet formiddagsduppen sin så han hadde sovet utrolig lite.. Men det spiller lite rolle når han er så blid likevel! Hos mamma & pappa hentet vi den gamle pulken min, så nå skal Daniel få være med på skitur! Jeg er ikke så kjempeglad i å gå på ski, så det blir vel ikke lange fjellturer, men korte turer er jo greit og Mira syns jeg det er veldig stas:)
Idag gikk Richard ut i ferie! Vi er sååå glade for det! Nå skal vi kose oss sammen i 3 hele uker! Imorgen reiser vi en tur på hytta og blir så lenge vi føler for det. Ser an vær og hvordan Daniel finner seg til rette. Gikk jo veldig bra sist, så håper han trives denne gangen også. Vi skulle jo så gjerne hatt med Linda, John Erik, Oliver, Ronja, Terje & Lise også, men dessverre er Terje blitt syk så de kunne ikke. Oliver har skremt oss alle denne uka med 40 i feber mange dager! Han har nå fått penicillin, så vi håper inderlig at den lille kroppen blir frisk igjen iløpet av kort tid, men de kan selvfølgelig ikke være med på hytta.
Ellers er det blitt full vinter igjen i Trondheim....ånei, jeg er ikke så fornøyd med det... Det er skikkelig tiddelibom -snø/julestemning ute... Jeg som hadde håpet at våren skulle komme nå... håper ihvertfall den kommer iløpet av de neste ukene, jeg er klar for sol og vår og utekos!
Nå skal jeg legge bort pc'n og kose meg med kjæresten min! Ha en strålende helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar