søndag 7. oktober 2012

Hurra!!! Svangerskapskiloene er borte!

Nå kommer et skikkelig skryteinnlegg.. Idag viste vekta 200 gram under utgangspunktet da jeg ble gravid med Julian!!! Hurra!!!! Jeg er veldig fornøyd med at det gikk såpass fort og greit denne gangen, Julian er jo bare drøye 4,5 måned! Det kan jeg ikke klage på! ;)
Jeg har ikke vært flink med trening (det kommer), men vært påpasselig med spisinga og ellers hatt mye hjelp av ammingen.
Som en kjempebonus på dette har jeg vært på stooorshopping på det nye senteret som er åpnet i Trondheim - Sirkus! Jeg har vært så heldig å få masse penger i tidlig bursdagsgaver så jeg kunne gå amok på alle de fine åpningstilbudene! Kan ikke huske sist shopping var morsomt, men det har det absolutt vært nå! Første dagen dro jeg sammen med mamma og Julian, og den andre dagen var det bare Julian og meg. Han er forøvrig en super shoppingkompis! Det jeg har fått for bursdagspengene er ikke mindre enn 3 par (!) sko/støvletter, 2 boksere, 2 bukser, 2 gensere og 2 jakker! I tillegg til dette fikk jeg ei bukse i tidlig bursdagsgave av Magnus da han var hjemme i Trondheim forrige helg! Jeg er mildt sagt overveldet og kjempefornøyd!


















5 kommentarer:

  1. smashing dame! og masse fine klær. Du har jo vært superflink da. Deilig når det går så lett! Kos deg med nye antrekk, du fortjener det!

    SvarSlett
  2. sattan førr ei snerten dame! flottaste Marte :) digga støvelettan og den blå jakken :)masse klæmma <3 <3

    SvarSlett
  3. Du er så flink!!! Fantastisk at du har fått shoppet og kost deg masse :) Superfint innlegg med masse flotte bilder av peneste jenta! Grattis :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Elisabeth og Linda :)

    SvarSlett